Jag höll på att glömma bort veckans bild, så jag satte mig med en referensbild och började skissa på den här vargen. Jag är just nu lite besatt av varulvar (lajv upcoming) så det kändes ganska självklart. Tog en bild med mobilen, därav kvalitén, men ska göra färdigt den framöver och se om jag kan förmå mig att scanna in den så det blir lättare att se slutresultatet!

/Jojjon
2 kommentarer:
Vilken bra bild, tror den kan bli riktigt bra.
Tack, ska se när jag har tid att göra färdigt den också :)
Skicka en kommentar