Årsmötet kom på att de ville att alla medlemmar skulle få en chans att bidra med förslag till logotyp, så det blev inte att förslagen genomröstades. Jag tänker dock att jag lägger upp dem här, allra mest för min egen skull så jag inte ska behöva känna att jag lade ner tid i onödan! :)
/Jojjon

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar