onsdag 20 februari 2013

Jätteprojektet

Det här är en bild jag har jobbat med till och från i många månader nu, kommer inte ihåg när jag började med den första gången. Det är väldigt roligt dock, hoppas på att kunna få till den någorlunda bra i slutändan!

/Jojjon

Inga kommentarer: