Av allt jag har att göra, så ger jag mig såklart mer att göra. Min nya tanke är att jag ska öka min produktivitet på det kreativa planet. Först tänkte jag att det skulle vara i form av "en bild om dagen", sedan kom jag på att jag aldrig skulle klara av att hålla uppe det tempot, så jag säger istället "en bild i veckan" tills vidare, med öppenheten till mig själv att jag såklart får göra fler bilder än så om jag vill!
Så, alla hjärtans dag i ära, veckans bild är ett mönster som jag satt ihop i Adobe Illustrator:
/Jojjon

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar