Jag har den senaste tiden läst en del bloggar där andra människor med ADHD-diagnos berättar om sig själva, sitt liv och hur det är att leva med sin bokstavskombination. Det är få som berättar om sin resa dit dock, om sin bakgrund, så jag tänkte att jag börjar med det nu, att idag startar min resa, och vi får se vart den slutar.
Jag tänker att jag skriver inte mer än så i just det här inlägget och delar upp det hela i flera inlägg framöver. Så varje gång jag har "Min resa" som rubrik, då skriver jag helt enkelt om ADHD på något vis!
/Jojjon
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar