söndag 3 mars 2013

iPad

Efter om och men så bestämde jag mig till sist för en iPad. Den kom i fredags och jag har ägnat en hel del tid av min helg att leka med den. Jag är riktigt nöjd, känns bra också i och med att telefonen synkroniserar genom iCloud.

I övrigt har jag varit lite småsjuk. Vet inte riktigt vad som är fel, mår liksom lite illa mer eller mindre hela tiden, blir lätt yr och känner mig kroniskt trött. Jag hoppas på att det kommer att ge med sig i veckan, nu är det tentaplugg upcoming och så den där rapporten som ska in!

Så, det kanske blir lite tyst framöver, då är det för att padda och plugg tar min tid utöver fru, hund och träning! :)

/Jojjon

Inga kommentarer: