Jag har precis gjort klart det sista med två förslag till logotyp för en ideell spelförening som jag är med i. Årsmötet är på söndag, så jag vill inte lägga upp dem här ännu, då de ska röstas om och sådant, men efter söndag så tänkte jag att ni kan få se!
Föreningens hemsida ligger jag dock bakom, och den är uppe sedan ganska länge: http://gaiaprojektet.sverok.net/
/Jojjon
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar