Jojjons Hörna

Sidor

  • Startsida
  • Veckans bild
  • Åt vilket håll skall brösten peka?

söndag 10 februari 2013

Tadaaa!

Jag är tillbaka. I svart. Eller... grått, vitt... Jag vet inte riktigt, vi får se! Jag är lika söt som alltid i alla fall!

/J
Upplagd av Unknown kl. 22:39

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2015 (2)
    • ►  maj (2)
  • ▼  2013 (21)
    • ►  maj (3)
    • ►  april (2)
    • ►  mars (3)
    • ▼  februari (13)
      • Min resa: Starten
      • Veckans bild, v. 8
      • 3D-penna? Ge mig!
      • Beslutsångesten!
      • Jätteprojektet
      • Logotyp, del 2
      • Här finns jag!
      • Logotyp
      • Tre till!
      • Nytt projekt
      • Plugg, plugg, plugg
      • Tankar om bröst
      • Tadaaa!
Temat Vattenstämpel. Använder Blogger.