Jojjons Hörna
Sidor
Startsida
Veckans bild
Åt vilket håll skall brösten peka?
söndag 10 februari 2013
Tadaaa!
Jag är tillbaka. I svart. Eller... grått, vitt... Jag vet inte riktigt, vi får se! Jag är lika söt som alltid i alla fall!
/J
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar