Kolla länken om du inte redan sett på DN! 3D-penna!
Hur häftigt är inte det här? Känns som ett behov jag alltid har haft, men aldrig trott att det överhuvudtaget var möjligt skulle kunna finnas!
Åh, det här är BRA design! (infoga valfri mängd hjärtan här)
Jag kommer att vilja ha en, när de väl kommer ut. De lär ju knappast vara billiga, men jag kommer ändå vilja ha en!
/Jojjon
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar