torsdag 9 maj 2013

LinCon!

Nu händer det, i helgen är det Lincon! Jag har hunnit ha en av två föreläsningar och hoppas på att det dyker upp mer folk imorgon med fler härliga inputs att dela med sig av!

Lite uppdaterade länkar under föreläsningssidan nu, hoppas att tekniken är med mig nästa gång, har försökt att uppdatera diverse saker omkring mitt grafikkort, vet dock inte om det kommer att fungera förrän jag kan testa imorgon...!

Hoppas på mycket spelande i dagarna framöver!

/Jojjon

Inga kommentarer: